Pas godt på dine penge og dine oplysninger – vi ser lige nu en stor forekomst af forsøg på svindel.
Læs om svindelmetoder herNetbank Privat
Her kan kan du få overblik over din daglige økonomi, dine investeringer, realkreditlån og forsikringer.
Netbank Privat
Nykredit arbejder løbende på at forbedre vores netbank. Herunder kan du se nogle af vores seneste opdateringer:
- 16. august 2023: Investering er en del af mobilbanken
Investeringsuniverset er nu en integreret del af mobilbanken for iOS- og Android-brugere. Det betyder, at vores kunder ikke længere bliver viderestillet til netbanken i en browser for at kunne tilgå deres investeringer. Der er fortsat enkelte funktioner, der endnu ikke er klar i mobilbanken – her bliver kunden henvist til netbanken i browser. - 12. juli 2023: Nyt design når du handler værdipapirer
Vi har forenklet handelsprocessen og viser nu omkostninger som hovedtal med mulighed for at udfolde disse, hvis du vil helt i detaljen.
Samtidig er det nu muligt at omregne din ordre fra kroner til antal værdipapirer – bemærk, at ordren afgives i antal værdipapirer. Afgivelse af ordrer med for-beløb kommer på et senere tidspunkt.
Vi har desuden tilføjet information om vores tilgængelige handelstyper. - 12. juli 2023: Nyt design for visning og sletning af aktive ordrer
Klik på den ordre i Investeringsoverblikket, du vil se nærmere på, og du får hurtig og nem adgang til de væsentligste oplysninger samt mulighed for at slette ordren. - 12. juli 2023: Nyt design for ”Bevægelser” i Investeringsoverblikket
Hurtig og nem adgang til information om de handler, du har foretaget. - 26. juni 2023: ESG-nøgletal
Ny digital løsning. Her kan du nu se en grøn, gul eller rød prik i dit investeringsoverblik, som indikerer en samlet ESG-rating af dine investeringer. Dette vurderet på en skala fra 0-10.
Ønsker du at dykke ned i de enkelte ESG-nøgletal, der ligger til grund for den samlede vurdering, kan du også nemt det, ligesom du kan se ESG-nøgletal på både depot-niveau og på de enkelte papirer i din portefølje.
Vær opmærksom på, at der for tiden forekommer særligt mange tilfælde af svindel i form af falske opkald, sms’er og e-mails.
HUSK:
- INGEN med reelle hensigter vil nogensinde bede dig om personlige koder til MitID eller dit kort
- INGEN, hverken Nykredit eller andre virksomheder, offentlig instanser eller lign., vil bede dig om at overføre penge til konti, som du ikke kender
- Indtast ALDRIG MitID-oplysninger, kort-oplysninger eller andre personlige data i modtagne links
- Tryk ALDRIG på links i beskeder fra køber/sælger, når du handler med private på nettet
Du har disse Betalingsservice muligheder i netbanken:
- Se alle Betalingsservice aftaler
- Tilmelde en regning til BS samtidig med betaling af den
- Tilmelde en regning til BS uden betaling
- Skifte kontoen som Betalingsservice aftalen skal betales fra
- Forskellen på at afvise en betaling og afmelde en aftale
- Afmelde en aftale
- Afvise en betaling
Når du bruger netbanken på samme enhed, som du har MitID appen
Når du har godkendt med MitID appen, skal du efterfølgende gå tilbage til netbanken for at modtage netbankens kvittering. Ellers bliver din handling ikke gennemført.
Få hjælp til MitID
Har du brug for hjælp med din app, glemt din PIN-kode, eller noget tredje, kan du her finde svar på de fleste spørgsmål til MitID:
Ring på 70 10 96 12
Vi hjælper dig med:
- Hvordan du bruger funktionerne i net- og mobilbanken
- Hvordan du printer fra netbanken
Find hjælp til tekniske problemer her.
ÅBNINGSTIDER
Mandag til torsdag 08.00 - 22.00
Fredag 08.00 - 18.00
Lørdag 10.00 - 18.00
Søndag 10.00 - 22.00
Har du andre spørgsmål, så kontakt Kundeservice på 70 10 90 00